Eesti English
Lietuvių
Konsulinė informacija » E-rezidencija »

Estijos e-rezidencija

15.06.2015

E-rezidencija – kas tai?

Estijos Respublika yra pirmoji valstybė pasaulyje, pasiūliusi e-rezidencijos galimybę. Visi asmenys gali pateikti prašymą gauti saugią skaitmeninę tapatybę, kurią suteikia Estijos vyriausybė. E-rezidencija suteikia saugią prieigą prie skaitmeninių paslaugų, galimybę viską atlikti skaitmeninėje erdvėje (pasirašyti dokumentus, įsteigti ir valdyti įmones, atlikti bankinius veiksmus ir pan.).

Išsamesnė informacija

Kaip pateikti prašymą?

Estijoje prašymą sutiekti e-rezidento tapatybės kortelę galima pateikti Estijos Policijos ir pasienio apsaugos tarnyboje.

Išsamnesė informacija

 

Nuotoliniu būdu e-rezidencijos prašymą galima pateikti internetu: http://apply.e-estonia.com/

Jei prašymas patenkinamas, e-rezidento kortelę bus galima atsiimti vienoje iš 34-ių Estijos užsienio atstovybių arba Policijos ir pasienio apsaugos tarnybos aptarnavimo skyriuose Estijoje.

Išsamesnę informaciją apie prašymo teikimo procesą galima rasti čia.


Nuo 2015 m. balandžio 1 d.  prašymą kortelei gauti galima pateikti ir Estijos atstovybėse užsienyje.


Prašymo teikimas ambasadoje Vilniuje:

Prašymą įteikti galima tik asmeniškai, prieš tai iš anksto užsiregistravus į priėmimą pas konsulą.

Reikalingi dokumentai:

•     Užpildyta prašymo anketa (galima užpildyti kompiuterio ekrane arba atsispausdinus)

•     Galiojantis asmens dokumentas;

•     Spalvota nuotrauka (40x50mm, reikalavimai nuotraukai);

•     Laisvos formos raštiškas paaiškinimas (estų, anglų arba rusų kalba) dėl kokių priežasčių reikalinga skaitmeninė tapatybės kortelė. Jei aiškinamajame rašte minimas ryšys su Estijos gyventoju ar įmone, reikalinga pateikti jų duomenis (vardas, pavardė, asmens kodas, įmonės  pavadinimas ir kt.).

Teikiant prašymą reikia sumokėti valstybinę rinkliavą 100 eurų.

(Pastaba: ambasadoje banko kortelės neaptarnaujamos, todėl prašome su savimi turėti tikslią nurodytą sumą grynais)

 

Įteiktą prašymą ambasada persiunčia Estijos Policijos ir pasienio apsaugos tarnybai, kur įvertinus kandidato pateiktus duomenis, sprendžiama dėl prašymo išduoti skaitmeninės tapatybės kortelę patenkinimo/atmetimo.

Jei prašymas suteikti e-rezidenciją yra patenkinamas, skaitmeninės tapatybes identifikacijos kortelė, kortelės skaitytuvas ir PIN kodai yra atsiunčiami į Estijos užsienio atstovybę.

Gavus pranešimą, kad Jūsų tapatybės kortelė pasiekė ambasadą, reikia užsiregistruoti į priėmimą pas konsulą. Sutartu laiku atvykus į ambasadą bei pateikus galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir konsului nuskaičius biometrinius duomenis (piršto antspaudus), išduodami skaitmeninės tapatybes identifikacijos kortelė, kortelės skaitytuvas ir PIN kodai.

Išsamesnę informaciją apie prašymo teikimo procesą galima rasti čia.

TopBack

© Estijos Ambasada Vilniuje A.Mickevičiaus 4a, 08119 Vilnius, Lithuania tel. (370) 5 278 02 00, e-mail: sekretar@estemb.lt